Міф — швейцарські лічильники це ДОРОГО.

Існує декілька поширених міфів про дороговизну швейцарських лічильників.

Міф 1.  Придбання та встановлення лічильників палива - це ДОРОГО.

Наприклад, швейцарський лічильник "Aquametro" з монтажем коштує від 3000грн. Ви вважаєте, що це дорого?

Якщо на Вашому підприємстві існує навіть невеликий автопарк і у Вас немає системи обліку витрат палива, значить у ВАС КРАДУТЬ ГРОШІ. Ви, як керівник підприємства, вважаєте, що ні? Добре, значить у Вас створюють «надлишки палива», які, як наслідок, зникають, а ці «надлишки» коштують грошей.

Приклади:
1. Продаж надлишків палива. Якщо норма витрат палива завищена, то його зекономлений залишок продають на трасах. Часто можна зустріти пропозиції продажу палива за 60% від номіналу.
2. Підробка чеків. У даному випадку водій купує підробний чек і здає його у бухгалтерію підприємства. Бухгалтерія, в свою чергу, виплачує водію вказану суму або списує її з підзвітних коштів. Саме підробка чеків — найбільш затребувана кримінальна послуга, що зустрічається на трасах.
3. Усний договір з оператором АЗС. Як правило, водій домовляється з оператором АЗС про отримання коштів з паливної картки готівкою.

Розкрадання палива здійснюються на місяць на суму від 500грн. до 30 000грн.
Позбавте свій бізнес від таких втрат.
Встановлення лічильників витрат палива окупиться максимум за 6 місяців, а за наступні 6 місяців заробить 3 000грн. Тобто, встановивши лічильник палива, Ви через рік заробите мінімум 3 000грн.
Крім того за допомогою системи контролю палива можна вирішувати задачі з контролю технічного стану транспорту.
Ви не витрачаєте гроші, а заробляєте!

Звичайно, лічильники особливо добре показують себе у системі GPS моніторингу, наприклад такій, як Комплексна експертно-аналітична система моніторингу транспорту WTM. У цьому випадку ціна трохи збільшується, оскільки необхідно ще встановити GPS трекер, і буде починатися десь від 5 000грн. на транспортний засіб.

Однак, Ви отримуєте величезний економічний ефект:

  • збереження та економію палива;
  • отримання інформації про використання автотранспорту за будь-який період часу;
  • формування оптимальних транспортних схем;
  • складання графіку реального навантаження водія та автотранспорту, і, як результат, збільшення об’єму вантажоперевезень;
  • чітке дотримання термінів доставки вантажу і планування завантаженості складських приміщень;
  • зниження затрат на оплату праці;
  • збільшення терміну служби машин, зниження витрат на ремонт та техобслуговування;
  • підвищення продуктивності роботи автопарку.

 

Міф 2. Лічильники виробництва Швейцарії - це ДОРОГО.

На ринку України, окрім продукції швейцарського заводу "Aquametro", існують різноманітні китайські, білоруські, російські та навіть, так звані, австралійські (зроблені в Китаї) лічильники.
Давайте зважимо всі «за» і «проти»:

 

Швейцарські лічильники Інші лічильники
+ Швейцарьке виробництво - Підпільне виробництво
+ Термін роботи 20-30 років - Термін роботи від 1 місяця до 2 років
+ Гарантія 10 років від виробника - Гарантія від 1 місяця до 1 року
+ Сертифіковані в Україні та Європі - Немає сертифікації
+ Легальне ввезення - Нелегальні схеми ввезення
+ Довічна підтримка виробника, підприємство "Aquametro" працює з 1928г. - Немає
- На деякі лічильники ціна на 10% вище + На деякі лічильники ціна на 10% нижче

Тепер задайте собі наступне питання: на що може перетворитися уявна економія 10 % від вартості?

Міф 3.  Датчик рівня палива (ДРП) набагато дешевше за лічильники палива.

Зразу хотілося б відмітити, що лічильники палива можуть використовуватись як самостійний пристрій для обліку витрат палива (наприклад, лічильники VZO 4/8 і VZD 4/8), а ДРП може бути використаний тільки у системі GPS моніторингу. У цому випадку лічильник однозначно виграє в ціні. Наприклад, лічильник "Aquametro" з монтажем коштує від 3000грн, а вартість системи GPS моніторингу з ДРП та монтажем становить біля 5000грн (все, що на ринку дешевше, складається з високої абонплати в подальшому). 
Тут лічильник в ціні виграє!

Тепер давайте розкладемо вартість системи GPS моніторингу з лічильником та ДРП. 
Скажемо одразу: ДРП показує тільки зливання і заправки у статичних об’єктах. Похибка при цьому складає від 3%, а під час руху об’єктів точність суттєво падає. А головне -  ДУТ не показує, куди пішло паливо з баку, тобто, будь-який водій може зливати пальне, наприклад, зі «зворотнього потоку». Лічильник палива показує, скільки палива спожив безпосередньо двигун, і не важливо, які наміри були у водія стосовно палива в баку (нехай охороняє, якщо воно кудись «зникло»).
Давайте все-таки розберемся, з чого складається вартість системи GPS моніторингу з лічильником і з ДРП:

Лічильник Aquametro ДРП
Трекер з монтажем коштує від 1 500 грн до 3 500 грн. Цей пункт рівнозначний для обох систем, тому приймаємо середню ціну - 2500 грн.
Лічильник  Aquametro - 1 800 грн. ДРП - 1 800грн.
Монтаж лічильника - 450 грн. Монтаж ДРП - 200грн.
Монтажний комплект 570грн. Тарування баку — 250грн.
Разом: 5 320грн. Разом: 4 750грн.

Неможна не погодитися, що система GPS моніторингу з лічильником трохи дорожча з монтажем. Однак, треба тут враховувати, що бак з ДРП треба тарувати двічі на рік, а це витрати, які в подальшому перебивають всю першопочаткову економію, враховуючи до вартості тарування баку ще й вартість відряджень та транспортних витрат. Ще хочемо нагадати: ДРП показує дуже приблизні дані.

Тому, можна сміливо заявити, що система GPS моніторингу з лічильником, враховуючи подальшу експлуатацію, НЕ ДОРОЖЧЕ, ніж система GPS моніторингу з ДРП.

Висновок: швейцарський лічильник "Aquametro" — це не дорого. Це економічно рентабельний і необхідний елемент для будь-якої компанії, де є транспорт.