Система контролю витрат палива серії DFM

Категорія:

Автотранспорт
Сільгосптехніка
Спецтехніка
Морські та річкові судна
ЗД транспорт
Котельні і Генератори
DFM 8 D – це система вимірювання витрат палива, яка представляє собою волюметричний диференційний витратомір, що зчитує рівень потоку як на лінії подачі, так і на лінії зворотнього потоку. Інформація про об’єми обох потоків передається на бортовий комп’ютер (DFM-BC), встановлений у кабіні водія. Випадковий зворотній потік оброблюється на бортовому комп’ютері, але не відображається на дисплеї. Є можливість внесення поправочних коефіцієнтів та температурного коефіціенту, що дозволяє знизити похибку диференційних вимірювань до 1%.
DFM 8 S – за своєю суттю є половиною DFM 8D. Він передбачений для використання у паливних системах, де неможливо звести лінію подачі та зворотнього потоку до одного лічильника DFM 8D (нап. на локомотивах), або при використанні методу прямого вимірювання. Ця серія лічильників також знайшла широке використання у поєднанні з навігаційними системами моніторингу на автотранспорті та віддаленими системами моніторингу витрат палива на стаціонарних об’єктах (нап., дизель-генератори, електростанції, котельні і т.д.).
DFM 8 ECO – це нове покоління паливних витратомірів серії DFM з покращеними параметрами для диференційного методу вимірювання, який зчитує рівень потоку як на лінії подачі, так і на лінії зворотнього потоку. Спеціально розроблена система формування імпульсу, що базується на роботі двох герконів (на кожній камері). Інформацію про витрати можна виводити на бортовий комп’ютер  (DFM-BC), встановлений у кабіні водія, або передавати дані шляхом GPS навігації на віддалений сервер для прегляду параметрів з будь-якого пристрою, що має вихід до Інтернету.
DFM 12 ECO – це нове покоління паливних витратомірів серії DFM з покращеними параметрами для диференційного методу вимірювання, який зчитує рівень потоку як на лінії подачі, так і на лінії зворотнього потоку, з можливістю обробки великих потоків палива. Спеціально розроблена система формування імпульсу, що базується на роботі двох герконів (на кожній камері). Інформацію про витрати можна виводити на бортовий комп’ютер (DFM-BC), встановлений у кабіні водія, або передавати дані шляхом GPS навігації на віддалений сервер для прегляду параметрів з будь-якого пристрою, що має вихід до Інтернету.
Для більш потужних двигунів з високим рівнем споживання палива ми пропонуємо DFM 20 S та DFM 25 S.
Технічні характеристики  
Тип   DFM — 8S/
DFM — 8D
DFM — 8ECO DFM — 12ECO DFM — 20S DFM — 25S
Номінальний діаметр з'єднань мм 8 8 11.5 20 25
Максимальні витрати пального, Qмакс л/г 180 260 600 1000 2000
Тривалі витрати пального, Qn л/г 100 100 500 600 1200
Мінімальні витрати, Qмин л/г 10 10 10 100 200
Номінальний тиск вимірюваної рідини бар 16 16 16 16  
Максимальна похибка вімірювань   ±1% ±1% ±1% ±0,5% ±0,5%
Максимальна похибка вимірювань при повтореннях   ±0,2% ±0,2% ±0,2% ±0,1% ±0,1%
Діапазон рабочих температур вимірюваної рідини °С -20...+80
Tемпература навколишньго середовища °С -40...+125
Величина отвору запобіжного фільтру мм 0,100 0,100 0,100 0,100 0,250
Класс захисту відповідно до IEC 60529   IP66
З'єднувальна різьба на вході та виході лічильника   М14х1,5мм М14х1,5мм М14х1,5мм G1” G1 1/4”
Безпека транспортних засобів, стійких до вібрації, електричних та механічних впливів   так так так так так

DFM-BC - це унікальний пристрій, до якого можна підключити від 1 до 2 витратомірів серії DFM 8S (20S или 25S), або 1 витратомір DFM 8D. Розроблено для підрахунку споживання дизельного пального двигуном (включаючи прямий та зворотній потоки) та відображення даних на багатофункціональному дисплеї (загальні та моментальні витрати, години роботи). DFM-BC аналізує сигнали на вході, а також відрізає всі хибні сигнали, пульсацію від ТНВД, розраховує різницю між подачею та зворотнім потоком. DFM-BC оснащений імпульсним виходом для підключення до передатчику (GPS технологии, GSM/GPRS, Bluetooth, GLONASS  і т.д.), і далі на персональний комп’ютер управляючої компанії.

Функції бортового комп’ютера DFM-BC:

  • Загальні витрати палива
  • Витрати палива після обнуління;
  • Миттєві витрати палива
  • Індивідуальне калібрування датчиків;
  • Історія конфігурації DFM-BC з часовими відмітками;
  • Історія помилок у роботі DFM-BC з часовими відмітками;
  • Загальні витрати у магістралі подачі з моменту встановлення;
  • Загальні витрати у магістралі подачі з моменту обнуління;
  • Миттєві витрати у магістралі подачі;
  • Час роботи магістралі подачі;
  • Загальні витрати у магістралі зворотнього потоку з моменту встановлення;
  • Загальні витрати у магістралі зворотнього потоку з моменту встановлення;
  • Миттєві витрати у магістралі зворотнього потоку;
  • Час роботи у магістралі зворотнього потоку
Бортовий комп’ютер (-BC)  
Електроживлення 12...24 VDC від акумулятору транспортного засобу
Здатність реєстрації 100 000 000 літрів
Діапазон вимірювань По замовчуванню, DN 8=80 импульсів на літр
Температура навколишнього середовища -10...+70 °С
Клас захисту IP54 відповідно до IEC 60529